Post by torjoiplatamom on Mar 8, 2022 2:16:32 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Legendary Tales 1 ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Legendary Tales 1 IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ huijaa äärettömät kiteet ▞▞▞
▞▞▞ Legendary Tales 1 2022 version ▞▞▞
Mukaansatempaava tarina. Hienoja pulmia.
Älä missaa tämän pelaamista! Tarina on helppo seurata, ohjaimet toimivat täydellisesti, grafiikka, kuvitus loistava, palapelit hyviä, todella nautinnollinen peli. Kiitos kaikille sen suunnittelijoille, niin lahjakkaita ihmisiä.
Ei minun kuppi teetäni
Rakastan vain tätä peliä. Sinun täytyy todella ajatella. En malta odottaa, että pelaan tämän pelin osan 2 ja parasta pelissä on, että se on ilmainen ja sinun täytyy ostaa vinkkejä, jos ne loppuvat, mutta se on pakollista
Legendary Tales 1 Adventure dqml
Erinomainen peli ja tarina, palapelit ovat haastavia, mutta niissä on järkeä, kun keksit ne. mahtava peli
peli on hauskaa
Hienoa grafiikkaa. Hyviä pulmia.
Kuten kaikki tämän kehittäjän pelit, se on hienoa! Siinä on upea juoni, grafiikka ja palapelit ovat haastavia, mutta eivät liian vaikeita.
Se muistuttaa minua pelihuoneesta ja pidän sen pelaamisesta todella, piti joskus käyttää vihjeitä, mutta suosittelen tätä peliä!
Nautin siitä todella, sillä tein kaikki Five-BN-pelit, joita olen pelannut tähän mennessä. Tarina on hyvä, grafiikka on melko kunnollinen. Jotkut palapelit voivat olla melko hankalia, mutta onneksi siellä on läpikulku
Erittäin jännittävä peli, joka ratkaisee erilaisia pulmia
Rakastan sitä! Hauska hyvin tehty pulmapeli.Sinun ei tarvitse katsoa mainoksia, mutta ne ovat käytettävissä, jos haluat vinkkejä tai haluat vain tukea tekijöitä
Hauskaa. Hyviä pulmia ja grafiikkaa. Pitkä peli. Rakkaus rakkaus rakasta mainosten puuttuminen, ellet halua ilmaisia vihjeitä. Useimmissa sovelluksissa mainoksista tulee naurettavan häiritseviä. 10 tähteä tästä pelistä meille pelaajille!!
Legendary Tales 1 சாகசம் lbxc
Legendary Tales 1 Piedzīvojumu spēles pzip
Jotkut palapelit vaativat paljon ajattelua, mutta tämä on erittäin hyvä. Grafiikka ja väritys ovat erittäin hyviä. Toivottavasti jatkat tämäntyyppisten pelien tekemistä. Kiitos.
Nautinnollista, rentouttavaa, mutta tarpeeksi haastavaa pitääkseen sinut viihteenä. Toistaiseksi olen nauttinut tarinasta.
PAW Patrol: Rescue Run Aventură bjgy
Aika hyvä rakastaa grafiikkaa
Osta kolikoita, et todennäköisesti osta pelejä ja kolikoita. Miksi kehittäjät tekevät tämän? Mitä tapahtui sinulle, kun pelaat kokeilujaksoa ja päätät, haluatko ostaa pelin?
Peli on kaatunut
Mahtava peli. Pidän melkein kaikesta näistä kehittäjistä. Melkein aina superpelejä. Ei koskaan ongelmia. Loistava äänitystyö. Taide ja grafiikka ovat mahtavia. Tarinat ovat mielenkiintoisia, jotta pääset pelaamaan loppuun asti. Kiitos toisesta hienosta pelistä.
Liian ahne kehittäjien puolelta. Poistetaan. Sinun on maksettava tonnia rahaa ohittaaksesi 3-osaiset mahdottomat pulmat tai katsoaksesi 30 videota! Anteeksi...se on liian kallista budjettiini.
لا انصح بتحميل اللعبه
nautin näytelmästä...
Liian paljon mainoksia, jotta tämä peli olisi nautittavaa
Palapelit ovat joskus lähes mahdottomia ratkaista, mutta tarinamuoto tekee siitä kannattavan
Kiva, mutta tämä on vaikeampi kuin muut legendaariset tarinat. Ehkä liian vaikeaa ollakseen täysin nautittavaa.
Todella nautinnollista. Jotkut palapelit ovat kovia, mutta hyvä sekoitus vaikeusastetta.
Hieno peli bravo
Legendary Tales 1 ماجراجویی dbe
Verrattuna vastaaviin PC-peleihin. Puhelimen näyttö saattaa olla hieman pieni, mutta toimii silti todella hyvin. Katso mainos saadaksesi vihjeitä siltä varalta, että olet jumissa, ei myöskään anna sinun juuttua palkkamuurin taakse, joka tuhoaisi pelin.Nautin todella haastavista pulmapeleistä ja minipeleistä. Grafiikka on hyvin tehty kauniilla taideteoksilla. Tarina on myös viihdyttävä. Kiitos mahdollisuudesta käyttää ilmaisia vihjeitä. Tulen varmasti etsimään lisää pelejä tästä sarjasta.
sammui jatkuvasti, mutta en antanut minun avata laatikon lukitusta
Hyvä kaiken kaikkiaan.
Tämä on hieno peli! Palapelit ovat ratkaistavissa; matka on nopeaa ja sujuvaa; mainoksia on harvoin tai niitä ei ole ollenkaan ja tarina on mielenkiintoinen. Odotan innolla jatkoa!
Super
Toinen puree pölyä, minulla on niin hauskaa 🤣